01 Nov Recovery Promotion for Aware Customers
To offset losses and relieve difficulties caused by the current flooding, Aware is offering help and support for our customers (including their branches and subsidiary companies in Thailand), to procure replacement of their damaged IT hardware through Aware, AT COST.
เพื่อเป็นการช่วยเหลือและบรรเทาความเดือดร้อนของบริษัทลูกค้าของ Aware (รวมถึงบริษัทสาขาหรือบริษัทในเครือ) ที่ตั้งอยู่ในพื้นที่เสี่ยงภัย กำลังประสบหรือได้รับผลกระทบจากอุทกภัยอยู่ในขณะนี้ ทางบริษัทฯจึงจัดให้มีโปรโมชั่นพิเศษ สำหรับการจัดซื้อ IT Hardware เพื่อทดแทนส่วนที่เสียหายไปทั้งหมด ในราคาต้นทุนตามจริงของ Aware (at cost)
- WHAT THE CEO IS READING – IMPROVING THE BUSINESS-TO-BUSINESS CUSTOMER EXPERIENCE - March 26, 2016
- WHAT THE CEO IS READING – LEADING AND GOVERNING THE CUSTOMER-CENTRIC ORGANIZATION - March 22, 2016
- Spreading The Love In The Office For Valentines Day - March 2, 2016
- WHAT THE CEO IS READING – MANAGE YOUR EMOTIONAL CULTURE - February 23, 2016
- WHAT THE CEO IS READING – GETTING TO SI, JA, OUI, HAI, AND DA - December 9, 2015
- Aware presents at the “Creativity Connect Forum” - December 1, 2015
- Aware’s Annual Community Care Event 2015 - November 24, 2015
- Aware Will Be Presenting at the International Creativity Forum, ‘Creativity Connect’ - October 28, 2015
- Aware Wins Esri & ICMA Social Services App Challenge with ‘The Raccoon Challenge’ - October 5, 2015
- 2 นาทีข่าวเทคโนโลยีประจำเดือนกันยายน - October 2, 2015